sâmbătă, 10 septembrie 2011

Who am I? ;)


I have this friend… When he was in a relationship he was never drinking alcohol (it was like: "Me? Nooo… I am not drinking, I don't like to drink, no thank you, never"), he was never eating after 18:00 because he was getting fat, he was always going to sleep before 22:00 because he was always tired and he was acting very wierd if he was finally going to a party, never taking a part to a discussion, always watching TV.
I met him after a while (single this time)… He was coming at 1:00 a.m. from a "friend" where he had pizza and wine until late in the night, he was spending many late evenings out with friends drinking and so on ;). I asked him "How come"? He said: "In order to survive I have to adapt."
Being somebody else than you really are is it a way to "adapt" or to fool yourself and others that you are different than yourself? ;)


Am un prieten... Cat timp a fost intr-o relatie cu cineva, nu consuma niciodata bauturi alcoolice (spunea ceva de genul:
Eu? Nuuuu... Eu nu beau, nu imi place sa beau, nu multumesc, niciodata"). nu manca niciodata dupa ora 18:00 pentru ca se ingrasa, se culca intotdeauna inainte de 22:00 pentru ca era tot timpul obosit si se purta foarte ciudat daca reusea sa ajunga la vreo petrecere, nediscutand aproape niciodata cu nimeni, intotdeauna uitandu-se la TV,
L-am intalnit dupa ceva timp (singur de aceasta data)... Venea la ora 1:00 am de la "un prieten" unde mancase pizza si bause vin pana tarziu in noapte, isi petrecea de multe ori serile impreuna cu prietenii band si facand diverse alte lucruri si se intorcea acasa tarziu. L-am intrebat: "Cum de faci asta?". Mi-a raspuns: "Pentru a supravietui trebuie sa ma adaptez"...
   Fiind altcineva decat esti tu insuti este oare o cale de a te "adapta" sau de a te pacali pe tine insuti si pe altii ca esti altfel decat esti tu insuti? ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu